yesimcim Merhaba herkesee🙋🏼♀️ 10 ay önce çikolata kistim patladı ve acilen ameliyata alındım sol yumurtalıktaydı çok şükür ki yumurtalığım alınmadı doktorum 3ay ilacla menapoza soktu sonrasında adetim düzenli şekilde 31günde oluyorum. Artık anne olmak istiyorum daha önce başına gelen oldu mu? Çoğu insandan bebeğin zor olcağını duyuyorum ve 5. Denememin içindeyim şu an ve çok istiyorum bilgi sahibi olan herkesin mesajını bekliyorum🙏🏻☺️
Elif_78 yesimcim canım benimde bir tanıdığımda vardı çikolata kisti 7 ay sonra hamile kaldı şimdi gün sayıyor bebeğini kucağına almak için 🙏🏻