Apilhatice Kızlar 25+2günlük hamileyim gögsümden şeffaf renkte sıvı geliyo bu nedemek başına gelen varmı
glnzk Apilhatice bende 29 um sızlıyor bazen göğsüm ondan sonra geliyo normalde yok bence süt olablir cunki önceden göğsünden süt gelenler varmış bebek dogmadan belki bizdede hazırlık oluyo yanı 😅
filiz08 Apilhatice hamilelik hormonları salgılanıyor yavaş yavaş vucut doğuma hazırlıuo kendini.Çok normal bi durum için rahat olsun
Minnos12anne Apilhatice ayyy ayni bennn sabh bu uyandım sivi gelmis doktruma sordum bu haftalarda normal dedi 25+3 bnmde
Merveeex Göğüslerin süt salgılamaya başlamak için kendini hazırlıyor çoğu kişinin basına geliyor endişelenecek birşey yok :)
Mrv_ycgl Misskokulumm öyle kasıtlı sıkmiyorum da üstüne yatinca falan o taraftan geliyo kiyafetimden görüyorum damla gibi ama öyle çok değil
Misskokulumm Mrv_ycgl çok normal kuzum sıkmıyorsan sorun yok geçen gün ebem bana da sordu sende de geliyor mu diye arada dedim o da çok normal dedi