Bernadmrk endişelenme canım benimde 3 e çıktı normal değerler ama hamile olduğumuz için doktor 3 ün altında olması daha iyi diyor
Dahiliyeye git doktor seni yönlendiriyor önce kan tahlili istiyor
Benim hamilelikden önce yokdu hamilelkde çıktı ama 3 ün üstüne çıkmıyor
Korkma ilaçla düşürüyorlar ben 5 aydır gidiyorum kontrole