Kelebegimmm
Süt bebek doğdukdan 2-3 gün sonra gelir hatta.rengsiz sıvı gelir o zamana kadar.bol bol sütün olacak merak etme🤗ama mama vermemen garanti değil.hamd olsun benim sütüm var hatta bazen bebeğim emib ağzını çekdiği zaman fışkırıyor bile ama bebek doymuyor.burdakı postlardan okuduğum kadar çoğunda bu var ve bence normal.bebek doymuyorsa illede anne sütü diye tutdurmanın anlamı yok🤷🏻♀️