Mom18_ Merhabalar 24 haftalık hamileyim. 1 haftadır sağ kasık ve bel kısmımda özellikle akşamları şiddetlenen ayrı hissediyorum. Sizde de yaşayan varmı
pelin_87 Mom18_ bende de oluyordu, bebek büyüdüğü içinmiş magnezyum ve kalsiyuma başlattı mı doktorun ondan sonra geçiyor çünkü
Merveeex Kaşık agrısının sebebi bebek gitgide büyüyor rahim genişliyor bağlar geriliyor diye. Bel agrısı bnde de oluyor bazen sağ kalça kemiğime vuruyor belimdeki basende oturup kalkamıyorum. Gün içinde cok hareket ettiğimde ve yorulduğumda oluyor
Mom18_ Merveeex benimde gün içinde olmuyo. Akşam üzeri başlıyo. Uyutmuyo resmen. Başka bişey mi acaba diye endişe ediyorum
Mom18_ pelin_87 yok benim idrarda bakteri çıktı antibiyotik ve fitil yazdı ama. Bence bu kas ağrısı sanki
Sedaanneoluyor Mom18_ enfeksiyondan kaynaklı olabilir ilaçlarla sökmeye başlamıştır o yüzden ağrı oluyordur
Gulcezeren Korkulacak birşey yok bebek büyüdüğü için kendine yer açıyor ve rahim genişliyor oda bazen kasık ve belde ağrı yapabiliyor gayet normal...
Mom18_ Gulcezeren tek taraflı olması ve ağrının uyumadan geçmemesi düşündürüyo beni. Gelip gitmiyo yani Gelince kalıyo