Bsrnhtn Kızlar 38 haftalik oldum cok kötü bel ağrım ve şeffaf kokusuz akıntım cok geliyor normal mi bu haftalarda 😌
anneee Bsrnhtn normal canım ben o haftaya gelmeden doğurmuştum ama son haftalar Ağrıdaan uyuyamıyordum
Bsrnhtn anneee amin canim bugün gittim kanala girdiği için bel ağrısı falan yapmış 🙏az kaldi kavuşmaya 💕