Ozlem_33 Özlem hanım çok geçmiş olsun öncelikle. Aynısı ablamın başına geldi maalesef. Bu durum eğer -iyi bir doktor- eşliğinde ilerlerse emin olun hiç sıkıntı çekmeden evladınızı allahın izniyle kucağınıza alırsınız. Ama bu durum gerçekten uzmanlık isteyen bi durum malesef. Ablam ilk doktora göründüğünde açık konuşayım felaket senaryoları çizdiler. Anne ve bebeğin riskli olduğunu söyledi doktor ve bu yüzden bebeği alalım anneyi kaybederiz bende bu riski göze alıp ameliyatı yapamam dedi. Ablam kabul etmedi. Çok iyi bi doktor buldu bu konuda uzman kendisi. Bi gün ağlayarak ona sorununu anlattığında üzülme bu işlem benim için bebek oyuncağı yüzlercesini tedavi ettim böyle dedi ve oldukça rahatlattı. Çok şükür öyle de oldu yeğenim şuan da 1 yaşında. Bu plesanta, hafta ilerledikçe bebeğin tekmeleriyle yukarı da çıkabiliyor allahın takdiri tabiki.
Ama açık konuşmak istiyorum, 1hafta önce hastane yetersizliğinden doktor bilgisizliğinden ve kısıtlı teknoloji imkanından dolayı bi anne gözümün önünde aynı durumdan dolayı fazla kan kaybından vefat etti. Bunu söyleyip sizi üzmek değil amacım ama bu durumu gördükten sonra ve yazınızı okuduktan sonra yazmak istedim lütfen çok iyi araştırın ve iyi bir hastane ve iyi bir doktor bulun. Burda önemli olan tek şey bu. Rabbim yardımcınız olsun umarım iyi bir doktora denk gelirsiniz Allah sağlıkla evladınızı kucağınıza almayı nasip etsin ablam gibi..