SelmaEvla Merhaba anneler bugün doktora gittim 13 haftalık diye hesapladığım ve sağlık ocağında aynı şekilde 13 haftalık dedi bugün doktorum 14 haftalıksın dedi bebeğimin boyutuna göre erken döllenmede olabilir dedi varmı sizede bu şekilde olan 🤓
Gamze0144 SelmaEvla bana göre 21 haftalik happy moma gore 22..doktora göre 23..artik biyerden sonra yok mu arttiran demek gelmiyor icimden😜😜
Terspektif SelmaEvla yok canım sorun yoktur inşallah merak etme benimki ikili için gittiğimde 1 hafta öndeydi sonuç göstermeye gittiğimde tam gününde göründü bidahaki gidişime ne olur bilmem 😂
Baloglum93 Benimde öyle geçenlerde 15 haftaydim sağlık ocağı 17 dedi doktorum bazen iki hafta küçük diyo bazen tam haftasını söylüyor bence o ölçümlerle ilgili o yüzden ben son adet tarihimi baz alıyorum