Fatmaaldmr Kızlar merhaba öncelikle serklajlı ve 24 haftalık hamileyim geçen hafta bi hastaneye gittim bana erken Doğum diye başka hastaneye yönlendirdiler yenidoğan yoğun bakımı olmadığı için 3 gün hastane de yattım karnın ağrısı nedeniyle gittim kanda enfeksiyon çıktı alttan muayene etti dikişlerim duruyor çok şükür ama ben Korkuyorum erken Doğum yapan arkadaşlar varsa nasıl bi süreç geçirdiniz kaç haftalıkken erken Doğum oldu bunları sormak istiyorum.
Tobeto Ben carsmba günü 26 hftalik doğum yaptim canim bana sormak istediğin bisey varsa sorabilirsin gerçi bu süreçte bende cok yeniyim ama..
Mom18_ Tobeto merhaba canım. Öncelikle hayırlı uğurlu olsun sağlıklı ömrü olsun bebişinin. Hamilelikte erken doğum yapacağına dair belirtiler oldumu
Fatmaaldmr Tobeto allahım yardımcın olsun inş sağlıkla çıkarmayı nasip etsin sende mi serklajlıydın hangi sebepten erken doğum oldu
Melegimolsun Merhaba canım ben 3. günümüz 29 haftalık doğdu şuanda kuvezde bebeğim bende hamiel kalmadan 3 ay önce miyom ameliyatı olmuştum sezeryandi bebek büyüdükçe dikislerimi açmıştı Perşembe günü ağrılarım vardı zaten ilaç kullanıyordum birde sürekli asagidaydi misfairlikten geldim arabadan inerken biraz zorlandım eve gectm biraz uzanayim derken üzerimi değiştirdim odaya girdim uzandm kanamam oldudoktorumu aradım hastaneye gitmemi söyledi gittm 1 cm açıklık vardı hemen ciğer geliştirici iğne kanamami durdurmak için çeşitli ilaçlar derken hastanede kuvezler doluydu doktorum çok güvendiği bi hastaneye gönderdi orada gece boyunca nts ve serumlar falan derken sabah 8 buçukta ameliyata girdim bebeğim iyiye gidiyor inşallah daha iyi olacak yine de ne olursa olsun doktorunu dinle ne kadar geç olursa o kadar iyi
Fatmaaldmr Melegimolsun inş iyi olur bende serklajlıyım 18 haftamda atıldı arada bi vajina kısmında tekmeler hissediyorum burda arkadaşlar bu konuyla ilgili post açmış normal demişler haftaya kontrolüm var bakalım ne diycek doktor
Tobeto Mom18_ hayır hicbir belirtim yoktu rahim ağzı kısalığım dahi yoktu. Bianda açılmam oldu neye bağlı olduğunu bilmiyoruz.
Tobeto Fatmaaldmr benim açılmam oldu hemen dikis attilar ama sancilarim gecmeyince mecburi dikisleri alip dogumu baslattilar.
Mom18_ Tobeto ağrı falan hissediyomuydun peki. Bende de bir haftadır geçmeyen ağrı varda merakımdan soruyorm