35ilknur35 Pinarasil 27 haftalığım sırt üstü yatıyorum sağ sola da dönüyorum ama sırt üstü daha rahat ediyorum bilemiyorum Canım sen kaç haftalıksın
_Kubraa53 Pinarasil Valla en rahat nasıl yatıyosam öyle yatıyorum. Ama daha cok sol tarafıma yatıyorumm. Alıştım 😀 sırt üstü artık nefes alamıyomuş gbiyim 🤦🏻♀️😀
defne55 Pinarasil 34 haftaligim hala yatıyorum başka türlü rahat edemiyorum hatta karnımın altına yastık koyup yüz üstü bile yatıyorum
Paganfront Pinarasil ben de nasıl rahat ediyorsam öyle uyuyorum (uyumaya çalışıyorum) sırtüstü şu an en rahat ettiğim pozisyon(34+2) sol tarafa yattığımda benimki içerde parti veriyor o zaman daha da işkence oluyor uyumak 😖
niliyy Doktorm bana artık yana yat dedi ben şu an 29 haftadayım ama bildiğim kadarıyla 24 ten sonra dikkat etmek gerekiyor.
filiz08 Pinarasil bırakman gerekli değil ama istesende yatamayabilirsin bazen .Hatta hiç bir şekilde rahat edemeyenilirsin döner durursun🙈🙈🙈🙈
lazkizi61_ sirt ustu yatmamak gerekiyormuş Cun ku sırt üstü yaptığımızda bütün yükü belimize verdiğimiz için kalbe giden damar tıkanıklık yapabiliyormuş sağ ve sola yatmak en iyisi
Mevr Pinarasil valla soluma yatıyorum ama her uyandığımda sırt üstü oluyorum en rahat sırt üstü yatıyorum 🤷🏻♀️ 22 haftadayız ilerledikçe sırt üstü zorlar sanırım sola yatmaya alışmaya çalış kuzum ama çok da dert etme 🤗