Esil35 ben ilk doğumumda da spinal oldum geçen haftada erken doğumum oldu yine spinal sezaryen ile ilkinde hiç karnıma bastırma falan olmadı yan odada ki arkadaşa yapmışlardı oysa. Bu seferki doğumda banada yaptılar önce uyuşukken yaptılar hissetmedim birkaç saat sonra yine yaptılar çok canım yandı. Ama yine olsa yine spinal sezaryen olurum. Benim anladığım kadarıyla kanamana bakıyorlar eğer yoğunsa yapmıyorlar değilse için temizlensin ve rahim çabuk toparlansın diye yapıyorlar. Çünkü benim ilk doğumda bayaaa bir kanamam olmuştu serili olan bez hep dolmuştu bunda hiç öyle olmadı bende bu yüzden kanamaya bağlı olduğunu düşündüm 😳