Misafir123 Arkadaşlar merhaba ben 55 gün önce düşük yaptım ve hala adet olmadım yakında doktora gidecegim ama yinede benim gibi olan tecrübeli annelerden bilgi almak istedim. 55 gün önce düşük yaptım ve hiç adet olmadım şimdi de evde iş yapsam yada yürüsem hafif akıntım oluyor hamileymiş gibi. Ama önceki hamileligim de belirti vardı şimdi ise hiç belirti 😮😮 varmı benim gibi olan yada her hamilelik farklı mı belirti olmak zorunda mı? 😍😍😍
baharcpt Misafir123 senin baya olmuş ben düşük yaptım düşük kanamaları tamamen bittikten tam 30 gün sonra adet olmuştum.
serapates Canım gidip kan ver yarın en net sonucu ordan ulaşırsın biz buradan bilemeyiz ki tabi her hamileliğin belirtileri farklıdır.
Misafir123 Teş serapatestesekkürler canım 😍 zaten öbür hafta gidicem kendi doktoruma acaba benim gibi olan varmı dır dedim
flyful Canım benimde ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı. Sonra hiç adet olmadan tekrar hamile kalmışım ve ben bunu öğrendiğimde bebeğim 7 haftalıktı 😌 bende de bariz bir belirti olmadı.
Misafir123 flyful ayyy valla patlıcam meraktan randevum haftaya inşallah bendede öyle olur. Peki senin ilk gebeliginde belirtin varmıydı
flyful İlk gebeliğimde daha hassastım kokulara karşı ama bu sefer hiçbir şey hissetmedim. Bence test al yap evde. Varsa çıkar zaten hayırlısı olsun şimdiden 🤗
ayse1609 Benimde ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı sonra hiç adet görmeden hamile kaldım şimdi 10 haftalığım. Test yap ya da kan ver canım her şey olabilir:)
Misafir123 baharcpt evet bekliyorum tık yok bide iş yapınca yada yürüyüş yapınca kanama tarzında akıntı oluyor neyse randevuyu beklicez