filiz08 Nl-oguz3561 sen kendi hesabını yap bebekler ileri yada geri olabiliyolar gelişimlerine göre.Son aylara göre yorumlamak daha iyidir doktorunda yönlendirir seni
Medine_1992 Nl-oguz3561 aynen canım da zamanında doğuran çok az anne var ondan ben çok güne bakmıyorum 😁