Aylaeslem bende 30+4üm benimki de bazı günler çok aşağıda olup canımı yakıyor çıkacak gibi ve kasıklarım batıyor. ebem bebek aşağı inip bastırırsa böyle olur onun hareketlerine keyfine bağlı dedi 😊 ben hala her seferinde panik oluyorum ama bazen geçiyor iyice dinlenince. Bakalım randevu tarihime daha çok var yine sorucam kendi doktoruma