Hllhnm 34+3 gebeyim Dün doktora gittim asırı enfeksiyon cıktı ilac başladık acaba erken dogum riski olusturmu bugun sabah sag ve sol kasıgım belli aralıklarla acaıp agrıdı boyle bissy hakkında bilgisi olan var mı
Yavuzum1202 9 ay boyunca enfeksiyon kaptım geçmeyen ve sureklı tekrarlayan ilaçlarla durdurmaya çalıştık kanıma gectıkten sonra erken Doğum riskim oldu ilaçlarla gecti Doğumu 40+2 de yaptım gelmeyide düşünmedi oğlum suniyle dogurdum
azizeguneyy Hllhnm bende aynı şeyi yaşadım çok şükür atlattık benimki daha kötüydü 3 gün yattım hastanede doktor bebeğini kaybedebilirsin demişti bana :/
Saidmom Benimde kanda ve idrarda çıktı dün cec diye bi ilac verdi dun sizin ilacta aynı mi bnde 35 haftaligim