Eaa_00 ben buharada doğumumu yaptım. Humeyra hanimdi doktorum. Sahsen doktorumdan da, dogum anindaki hemsirelerdende coook memnun kaldim. Ilgi alaka mukemmeldi diyebilirim. O alakaya o para az bile dedim. Gecenin 12sinde doktorum kac defa evinden çıkıp yanima geldi. Nene hatundada 5 kisiyi bi odaya koyup kapatıyorlar sanki inekler dogum yaparcasina 🥺 5 kisi birden muayene olmustum ben nene hatun hastanesinde. Ama buharada ozel ilgi alâka. Bu arada sezaryan oldum ben, normal dogum değildi