Crn91 Kızlar 10 haftalık hamileyim evimi taşıdım çok bir şey yapmadım ama haliyle iki gündür ayaktayım yoruldum kuyruk sokumunda sol kalça tarafında acayip ağrı var daha öncede yürüyüş yaparken batıyordu şimdi şiddetlendi bir sıkıntı olmuş mudur sizce korktum biraz yoksa normal mi ?
Ozi__ Crn91 bende 14.haftam bitmek üzere sol kalçam batma seklınde agrıyo doktora bı sonraki muayenede sorucam sanırım normalmiş ben dinlendıgım halde gecmıyor:(
Feridearslantas1 Crn91 Bende 11 haftalik gebeyim benimde sirtimda be sağ kalcamda cok agri be batma var insallah gecer agrisi cok fazla cubku😔Dunn cok fazla is yaptim ona bagliyorum
Mdl Aynısı bende de var. Normalde belimde zaten sorun vardı. Yorulunca ya da üşüyünce ağrıyordu. Ama hamilelikle birlikte o ağrı senin dediğin gibi Kuyruk sokumu ve kalça ağrısına dönüştü. Daha çok sürekli ayakta durduğumda oluyor gibi geliyor bana. Doktora da gitmedim emar çekemezler zaten diye. Yani şu an ben de seninle aynı durumdayım 😞(şu an 26 hafta benim)
Metehanmoms bende 22haftalığm aynı şekilde bi sağ tarafımda bi sol tarafmda biraz fazla ayakta kalbca dayanlmaz bi ağrı oluyo fıtık filan mı diyorm acaba
21os_ Ben 33 haftaligim halen var bende batma ve yanma kalçada gecmiyo 😑 sanırım dogurana kadar gecmicek