Meowduman ben ilk doğumumda götürmedim sütüm geldi. Ama bebeğim hiç uyumayıp tüm gece ağladığı için hemşire son çare mama getirdi hatta senin sütün yeter ama bir deneyelim dedi zaten kızım da hiç içmedim bir yudum çekti geri çıkarttı. Dert etmeyin ihtiyaç olsa veriyorlar. Zaten doktorun bebeğinizin durumuna göre önereceği bir mamayı almak daha sağlıklı. Önermediği bir mamayı alarak fuzuli masraf yapmış olursunuz. İnşaallah bol sütünüz olur ve bebeğiniz emer. Düşünmeyin böyle şeyleri