Peelll o zamanlarda vücudunuz her yerinde nabız atıyor gibi oluyor, gördüğünüz odur 😊 kalbinin attığını hissetmeniz mümkün değil zaten özellikle o zamanlarda. İlerleyen haftalarda hıçkırık tutuyor bebeği o da ona benzer birşey ama 30’dan sonra falan o da.