Feyzanurlks Nasıl gidiyor hamilelik ? Bugun böyle karnımda kalp atısı gibi bi hareket oldu cok değişik mutlu oldum 😀😘😘 cinsiyet daha bilmiyoruz çarsamba inşallah kontrolumuz var öğrenecez ❤️💕 sizde durumlar ne ?
Yldzeyll Bende de çekiştirme gibi oluyor acaba bebek hareketi mi anlamıyorum bizim de daha belli değil 18 i randevu sağlıkla gelsinler ❤🙏
Feyzanurlks Yldzeyll amin inşallah böyle kalp atısı gibi değişik ya ❤️ Annem dedi de dikkat ettim bende , Allahım saglıklı bir sekilde kucagımıza almayı nasip etsin cinsiyet öğrendiniz mi
Yldzeyll Feyzanurlks amin canım yok ilk 12 haftada erkek dedi 13 de kız dedi sonra vazgeçti belli değil dedi 20 yi bekle dedi siz ogrendiniz mi
zuleyhabatman 15+3 benim şu an bir haftadır filan kendimi topladim bulantılarım azaldi yediklerimden tat almaya basladim tek sorunum hala su içemiyorum 😥sali doktora gitcem ben de insalah cinsiyeti öğrenirim çok merak ediyorum
Feyzanurlks zuleyhabatman insallah öğrenirsin canım ❤️ Ben hala kusuyorum ama iyim sadece yiyemiyorum kusuyorum o kadar ❤️
Hiler10 Bizde 16 haftalık olduk buhun sabah uyandığımda karnımda kıpırtı hissettim göz segirmesi gibiydi🥰biz 14 haftalıkken öğrenmiştik cinsiyetini bir hafta sonra kontrolümüz var bakalım şimdilik iyi gidiyor şükür🥰