Kevser_29 bende senin gibiyim eşim su canavarı der hatta bana. 34. haftamdayım ödem sorunu yaşamadım hala alyansımı kullanıyorum. Çatlağım da olmadı bana kalırsa çok su içmemin direkt etkisi oldu normalde çok kuru ciltliyimdir çünkü. Sadece akşamları daha az iç yoksa geceyi tuvalette geçirirsin o da insanı yoruyor.