Kubra9595 Reparista ayyy hadi gözün aydin sag saglim alirsin kucagina ins darisi bize minnos cok aktif ama gelmemekde israrci
Reparista Esrabatman ah darısı bana 😍Hastaneden geliyoruz 2-3cm açıklık var suyum gelmedi henüz Eve dönüyoruz tekrar canim biraz evde duşla falan rahatlayıp tekrar gideceğiz
Esrabatman Reparista eve gitmekle iyi yapmışsın canım suni sancı almamışın evde duş al hareket et canım inşllah güzel bir şekilde doğurursun canım
Reparista Esrabatman suyum falan gelmedi daha açılmadaokunca sunş verelim demediler Epidural taktıracağım canım inş kolay olur
Kubra9595 Reparista ayyy ne ara dogurdun ya sen dogum hikayeni bekliyorum benimde böyle olur mu ki ahh canim gözün aydin ne dicemi sasirdim 😍
Reparista Kubra9595 ben de çok şaşırdım çat diye oluverdi ilk Doğuma göre hızlıydı inş toparlanınca 😍