Eda6161 Arkadaşlar merhaba, bir şey sormak istiyorum. Aranızda imperial hastanesinde doğum yapan var mı? Varsa yorumunu alabilir miyim? Ve kime gittiniz. Teşekkür ederim..😊
Yigitaras Eda6161 Ben başta o hastaneye gidiyodum. Ama inan devletten bi farki yok . O yüzden medicale geçtim
Eda6161 Yigitaras tamam ben de bu ücret güncel mi anlamında sordum canım 😊 bir de doğum ücreti ne kadar? imperial ile aynı o zaman ücretleri. ben emekli sandığına bağlı olduğum için indirimde alıyorum
Yigitaras Eda6161 Canım yanlışın var bende sordum . Normal doğum 1800 epiduralli normal doğum 2000.. Sezaryan 2200 . Epiduralli sezaryan 2400 ekstra kalınan günler için 250 tl oda ucreti çıkıyo.