Esrntltrn Arkadaşlar merhaba bi arkadaşımdan ismini duydum memnun kaldıgını söyledi ama internette hiç bir yoruma denk gelmedim gidenler varsa fikirlerini yazabilir mi lütfen
Beg-23 Merhaba ben yeni gitmeye başladım evet çok fazla yorum yok ama doktor gayet ilgili ve iyiydi hastanede çok güzeldi ben memnun kaldım.