Benim doktor ultrasonda bakarken rahimde kasılma olduğunu görmüştü sonraki hafta gittiğimde kasılmaların geçtiğini söylemişti ve günde bire o şekilde düşürmüştü. Bazı yerlerde rahim genişlediği için ağrılar olur normal yazıyor. Bu hafta tekrar gideceğim kontrole bakalım ne diyecek.