Incitanesi4343 benim ilk gebeliğim sezeryandı ve hiç bir rahatsızlığım yoktu. Fakat ikinci gebeliğinimde yetmezlik çıktı serklaj oldum. Normaş doğum yapmak istedim ,hem serklajlı ,hemde sezeryan sonrası normal doğum yaptım.şimdi 13 hftlık hamileyim ALLAH nasip ederse yine nırmal doğum istiyorum