Miramm2601 evet canım ama hastanede açılmam olması için ilaç verdiler alttan bebeğim 3800 doğdu doğumum kolay geçti. Benim 42hafta olmasına rağmen sancım açılmam yoktu ilaç verdiler açılma başladı sancım başladı suyum parça parça geldi birden gelmedi bi de yürüyüş falan yapamıyordum ilaç takılı olduğu için hep yattım çok şükür zor değildi.