Busrhazal20 canim ben o hatayi yaptim doktorum senin haftalarda verdi kullanmadım. Bir sıkıntım yok diye. Ama sonradan kansızlık ve enfeksiyon oluştu hemde cok kötü önlem amacli kesinlikle kullan yoksa sonradan yine kullanmak zorunda kalirsin 38 haftalık oldum hala biraz var doktor dedi kendini ve bebegi doğum anin da riske sokmayin