Busrhazal20 Bayanlar sol kasığımda ağrım oluyor bacağıma vuruyo gibi hissediyorum yürürken çok acıyor böyle bişeyle karşılasan var mı ne yapmam lazım...
Merveeex Busrhazal20 canım benimde oluyor rahim büyüdüğü için bağlar geriliyor ve agrı yapıyor benimde öyle bacağıma vuruyordu
Elmiramm 4 CÜ ayıma kadar benimde öyleydi o kadar Dı ki ağrım apandisit şüphesi ile amaliyat edeceklerdi cnm yerleşme ağrısı herkeste farklı oluyor