zelis63 işte benm anlamadığım da annem o parcayı hemşirelere göstermiş hemşireler bugünde herkes düşük yapıyor noluyor bu kadınlara demş kutuya koyup patoloji ye götürmüş sabah ben cıkısı istemeye gittiğimde kan tahlillermi hangi ilacı kullanmam gerektiğini sorduğumda hemsire bana senin bebeğin düşmüş daha ne soruyorsun dedi bende dedim akşamki doktor progesan ı kullanmaya devam et dedi dedim dedi Allah Allah bekle doktor gelince ultrasona gir dedi girdim durumu doktora anlattılar doktorda baktı 5 haftalık kese duruyor anlamadım bişey kullan ilaçlarını dedi