Kubranur97 ben kendi yaşadığım olaydan bahsetmek istiyorum ama telaslanma belki normalde olabilir her insan aynı olmuyor yinede tedbirini almanda fayda var. İlk gebeligimde düşük yaptım ilk başlarda koyu renk kanamam oluyordu baya bı koyu.2 hafta falan sürdü benim kanamam daha sonra düşürmeden 2 gün önce kanamanın rengi açıldı kıpkırmızı oldu ve çoğaldı kanamalar. Sancilandim biraz ve bebeğimi evde düşürdüm progestanin bile faydası olmadı rabbim herkesin bebeğini korusun 🙏🏻 şu an tekrar hamileyim şu an kanamam hiç olmadı daha .