Deniz8731 gözün aydın canım🤗bende adetim 3 gün geçmişti öğleden sonra peş peşe 2 ayrı test yapmıştım aynı seninki gibi silik çıktı ikisi de.. ertesi gün çalıştığım için akşam 6 da kan vermiştim 567 idi değerlerim.. yani sabah test veya kan vermek olmazsa olmaz değil ben de öyle oldu en azından