Ozican Anne6161amine öyle yapıcam kesinlikle yoksa tüketici hakem heyetine kadar giderim aşırı üzüldüm çünkü .
Real Ozican nasıl yani bende yeni bı poşet doldurmustum Suriyelilere vercektim.ne yapmam lazım tam olarak
Ozican Real mağazaya gidin kasanın orda geri dönüşüm kutusu var oraya poşeti atacağınızı söyleyin çek veriyorlar
Pinars Ozican bende çoğu ürünümü e bebekten aldım yıkadım ütüledim hiçbir problem yaşamadım açıkçası bazen problemli ürünler olabilir ama genele vurmamak lazım bence
Nur1991 Ozican Bende indirimden baya ürün aldım e bebekten henüz yikanmadilar ama inşallah sorum yaşamam
elifzeynebinannesi Ozican bence e bebek sadakat merkezini arayıp şikayetini bildirmelisin canım, belki geri iade kabul edip, paranı geri verirler..0216 325 11 11 numarası.
kyr9324 Ozican Aa geçmiş olsun bende e bebekten aldım iki takım hastane çıkışı .baby corner marka.hatta bayılarak aldım 👌🏻 yıkadım ama böyle bi problemle karşılaşmadım
Sahreyldrm Ozican aa şaşırdım kuzum ben internet şubesinden almıştım çok da güzel çıktı bı sıkıntı olmadı ama demekki üründen ürüne değişiklik olabiliyor
kyr9324 Ozican Benimkide aslanlı sarılı 5 li takım ve 10 lu mavi penguenli gibi olab vardı ı ikisinde de sorun olmadı belkide makineden bile kaynaklı olablr
Ozican kyr9324 düğmesi soyuldu 2 tane 30 da 30 dakika yıkadım makinam yeni bekonun. Valla bende anlamadım çok severek aldım aşırı üzüldüm.Normal de takılmam böyle şeylere ama bebeğimin eşyası olunca taktım kafaya.
kyr9324 Ozican bnde 30 derecede 1 saatte yıkadım.belki zamanla bi kaç yıkama sonra soyulur bilemiyorum çünkü düğmeler metal ve boyayla kaplanmış ama bnce üzülmeyin kuması bi zarar görmemiş ya düğmesi çok önemli değil.
Ozican kyr9324 elledikçe düğmeye beyaz beyaz boyası çıkıyor 🤣 hemşirenin elinde kalacak 😁 üst alicam krem bir tane takımı kendim yapicam artık. Siz güle güle giydirin çok güzel bir takım model olarak 🙏
ErnurBc Ozican bende e bebekten zıbın aldım 3 adet biri sökük çıktı ona bile üzüldüm sizi düşünemiyorum az ya da çok heves edip para veriyoruz en iyisi iyice kontrol edip almak güvenmemek.
Ozican ErnurBc Evet ama artık e bebekten bir şey almicam.Bi hastane çıkışı alayım dedim elime yüzüme bulaştı valla 😣