yagmur_annesi tamamiyle ayni seyi yaşıyorum ve bu bende 28. Haftadan beri var suan 33+6 yiz her neyse karin sertlesmesi gunde 10 kere falan oluyor doktoruma soyledigimde normal olmadigini soyledi nstye girdim hic bisey cikmadi, nefes ve kalbimle ilgiliyse mutlaka kardiyolojiye gorunmem gerektiğini soyledi onada gittim ekg eko hersey normal cikti ama ben hala karnim sertlestiginde carpinti ve nefes darlığı yaşıyorum 😭