mehmeterenin_annesi 34+2 haftalık hamileyim ve bebeğim galiba ayaklarını göğüs bosluğuma doğru sıkıştırıyor ve otururken nefes alamıyorum başına gelen var mı acaba ? Sebebi nedir bunun 😱
Svgcn mehmeterenin_annesi aynıları banada oluyor. Şu birkaç gündür mide yanmam arttı doğru dürüst birşey yiyemez oldum
Nur___ mehmeterenin_annesi 33+6 haftam benim hep öyle pozisyonu baş aşağı oldugu için oluyor, bende öyle
Krdlnyldzn7 Sebebi yeri kalmaması zannımca 🙈 Sığamıyorlar artık , benimde karnım hep yamuk , popo hep dışarda 🙈😂 Arada da mesaneme vuruyor sıpam, sağlıklı olsunlar da çekecez 1 ay daha 😇🤷♀️🥰
BhrBrfn 34 sayılırım aynısı bendede oluyor.Gerıye dpgru degılde dik oturdugumda gecıyor .Nefesımı kesıyor baskı yapıyor ayaklarıyla sanırım .Daralıyorum
Svgcn mehmeterenin_annesi aynen benimde. Artık hiçbirşey fayda etmiyor. Neyseki az kaldı yavrucaklara kavuşmaya
mehmeterenin_annesi Nur___ evet doktoru mu aradım oda öyle dedi doğuma hazırlıyor kendini dedi 😃 bir an önce sağlıcakla alsaydık kucağımiza 😘