Elifgul90 Slm kızlar süt sağma makinası almak istiyorum aslında almayacaktım kayınvalidem gerek yok gerekirse o an alınır fln demişti ama Doğum yapan arkadaşlarımla konuştum cok gerekliymiş hazır indirimde varken alayım dedim ama kafam cok karıştı elektrikli mi manuel mı? Hangi marka ? Bi kaç markayı araştırdım kötü yorumlar vardı özellikle elektrikli ile ilgili 1yaşına kadar çalışmayacam uani cok işime yararım bilmem manuel mi alsam tecrübeli anneler bi yardım edermisiniz?
Minnosaile Elifgul90 kesinlikle elektrikli tavsiye ederim. Bende araştırarak sonra alırım demiştim çok pişman olmuştum. Eve gelir gelmez aldırdım. Hem sağdıkça süt çoğalıyor 😊 bu arada ikili almadım tekli olanı aldım işimi görüyor.
Nurtenn95 Elifgul90 kesinlikle manuel alma ben aldım hem çok uğraştırıyor hemde iyi sağım yapmıyor manuelden memnun kalmayınca lansinoh aldım elektrikli ondan çok memnun kaldım
lifewater87 Ben de cok merak ediyorum kafam cok karışık bu konuda kimi onsuz olmaz diyor kimi de gerek olmadı diyor bekliyim burda
ebusss07 Philips avent manuel kullandım zor olmuyor sağması başlığı da sert olmadığı için acıtmıyor eğer düzenli emzirirsen ilk zamanlar fazla sütün de oluyor onları sağıp buzluğa atarsın lazım olur yine büyük kolaylık
esra1907 Elifgul90 benimkini boşalttı canım sütüm azdı sayesinde çoğaldı. İlk başta kolostrum sütü çok koyu olduğundan dolayı kanallardan hızlı akmıyor. Başlarda sağıp verdim sonra sonra emzirdim.