[silindi] polemiği bırakıp lütfen daha fazla yazmaz mısın? Hepimiz hamileyiz zaten böyle bi sayfada tartışma yaratıp moral bozmaya gerek var mı? Beğenmiyorsan gördün geç neden yorum yapıyorsun ki?
Hamileliğin başında ona göre postları okuyorsun, ortasında yok ikili tarama vs yazanları açıp okuyorsun, şimdi son zamanda da bu tarz şeylerin postları açıp okuyorum ama tatmin olmadım. Aklımda bu soru vardı açtım sordum. Herkes herşeyi bilecek diye birşey yok. Ki burası soru sorma platformu öğrenme platformu. Sana neden garip geldi bu kadar anlayamadım. Lütfen daha fazla uzatıp can sıkma