Kifayet olabiliyor. Benim dr. muayene esnasında erkek bebiş dedi, ben ısrar edince kız kız diye tekrar baktı dedi annesi haklısın kordonmuş o kız seninki dedi, ki ben de çok net çıkıntı görmüştüm sonra kayboldu. eğer ben dr.a ısrar etmeseydim bana da 17.haftamda erkek diyecekti demekki.