Hfzrmysa 22 haftalık hamileyim, aşırı derecede akıntım var beyaz yoğurt gibi😖 ve vajinamın iç kısmında delirtecek derecede bi kaşıntı var bu ne oluyor tecrübeli Hanımlar lütfen yardımcı olun 😖😖😖😖😖😖 napmam lazım😭😭😭😭😭😭😭😭
Toprak34 Hfzrmysa idrar enfeksiyonu doktoruna soylemelisin canim onemli bir konu. Tedavisi var bir de ayaklarini sicak tut bol su ic 🌸
ddllkk Hfzrmysa Elma sirkesi sür bi peceteyle. Sabaha kadar dursun. Ertesi gün gecer kasintin. Akinti ondan dolayi olabilir. Ama genelde gebelikte akinti normaldir.
Mebos Hfzrmysa mantar olabilir canım kaşıntı varsa bide dediğin gibi akıntı varsa kesin olabilir hemen doktora kontrole git canım bence
Seda_123 Hfzrmysa Mantar olabilir doktoruna söyle canım birde banyodayken bir avuç sirkeyle yıka çok rahatlatıyor
Fidan3594 Mantar olabilir her gün gerekirse günde iki kere iç çamaşırınızı ütüleyerek o anda giyin ve muhakkak vajinanızı her tuvaletten sonra yıkayıp peçete ile kurulayın. Bol bol su birde
Guligul Hfzrmysa enfeksiyon ve mantar vardir. Drunuza ulasin ilac yazsin hemen baslayin ilerlerse hic gecmez. Gunde 2-3 kez ic camasiri degistirin. Gunluk dus alip kurulayin. Epilasyonunuzu aksatmayin.
Selay Hfzrmysa mantar olabilir hemen doktora git bende de olmuştu kaşımaktan kanatıyordum. Hemen git sakın erteleme
Iremgokce Hfzrmysa akırnı gebelikte oluyor ama rengi saydam okması gerekiyor senin belirtilerin enfeksiyona benziyo canım
Gamze0144 Hfzrmysa mantar olmussun canim ben o sikintiyi cok cektim doktorum bi fitil yazdi 3 günde söktü atti