Hacerevgin hamile kaldığımı öğrendiğim andan itibaren her gün kremledim. İlk 4 ay neutrogena’ nın vücut kremini kullanıyordum onu sürdüm. 4-6 arası Hindistan cevizi yağı ve kakao yağını karıştırıp sürdüm. Bunları sabah ve akşam yapıyorum. Şimdi de 2 haftadır frei oil aldım onu sürüyorum.29 haftadayım henüz çatlamadım inşallah çatlamam. Frei oil in 12. Haftadan sonra düzenli kullanıp çatlak olursa paranız iade diye iddiası var. Bilseydim markayı 12 hafta itibariyle onu kullanırdım. Annem kardeşim herkes catlaklı korkuyorum 🤦🏻♀️