Pnray67 14haftalık hamileyimm 4gündür soğuk algınlığım var grip oldum terliyemıyorumda malum ilaçta kullanamıyoruz nasıl iyileşiceğimi bilmiyorum😞😞
Gulgulcan Pnray67 nane limon için ve ateşinizin çıkmamasına dikkat edin öksürük te varsa 2 yemek kaşığı pekmezi ısıtın için boğazı yumuşatıyor geçmiş olsun
Hatice_mustafa Pnray67 Aynısı bende de var şuan hamile olunca zor oluyor Limon ye Bal ve limonu karıştır sıcak su ile iç Nar yemelisin ben bunlarla geçirebildim geçmiş olsun
2lokummannesiii Pnray67 ben hep ıhlamur içerek iyileştim maalesef başka çaresi yok. Ihlamurun içine bal da koy öyle iç.
Pinars Pnray67 tavuk suyuna karabiberli çorba ve nane limonla atlattım ben birde göğüs kısmına sıcak havlu kompresi yap özellikle gece yatarken 👌🏽
Gamze0144 Ilık bi duş al canim.bol bol limonlu çay iç.miden bulansa da kapa oyle ic.evde basa cikabilecek gibiysen hic hastaneye gitme.havalar döndü her taraf salgin.hastane ortami daha fena edebilir.ama cok siddetlenen bi agrin olursa gitmelisin tabi.corba ic limonlu limonlu.cok gecmis olsun tatlim
Bukii Pnray67 geçmiş olsun bende 10 haftalık hamileyim yeni atlattım gribi nane limon içtim sürekli limon tükettim.. tavuk suyu çorbası yapıp içine sarımsak rendeleyip limon sıkıp içtim bana iyi geldi çok şükür 🙏 soğan da yiyebilirsin mikrobu kırıyor
defne55 Pnray67 bol mandalina limonlu çay terleme ve parol 1 hafta bunlarla süründüm en son acil de serum taktırdım şükür iki gündür biraz iyiyim