Yagmur1212 Kilar merhaba bati bahat hastanrsini duan veya oraya giden varmi memnun musunuz acaba birde iyi hir doktor onerisi varsa yazabilri mi lutfen 10gun sonra gidicem oraya ordan devam edicem dogumu da orda gerceklestirirm buyuk ihtimal