Kızlar 31 haftalığım normalde arada oluyordu ama iki gündür sürekli bebeğim karnımda sertleşiyor ve kasık ağrısı oluyor adet olcakmışım gibi benim doğumum sezaryen olcak ilk oyle oldugu için böyle olan var mı? Sizce bi sorun mu yada doğum belirtisi mi ? 😏 ikinci gebelik ama desen ilk ilkleri yaşıyorum resmen 😂