Nur0653 Hastaneden çıktım nst girdim doktorum tesadüfen oradaydı muane oldum 2 cm açılma var ister yatıralım ister evde geçir zamanı dedi Eve gitmeyi tercih ettim bekleme süresi uzun olabilir evde daha iyi olur diye düşündüm malum bide özel olduğu İçin şart olmadan yatmak istemedim