Sibel48 Merhabalar 26 haftalık hamileyim B12 m çok düşük çıktığı için doktorum Benexol verdi ama içeriğinde hamileler kullanmamalıdır yazıyor aranızda kullanan var mı?Bugün bir tane içtim içeriğini sonradan okudum 😔😔
Esra-53 Sibel48 bende sırf öyle yazdığı için kullanmamıştım daha sonraki haftalarda doktorum b12 iğne verdi haftada bi onu vurunuyorum.
Muallimehanim Sibel48 Doktor bir zararı olsa gerçekten verir miydi? Bende kullanıyorum o ilaçtan. Ve hiçbir zararını görmedim
Sibel48 Muallimehanim tabi ki vermez ama insan ister istemez acaba diyor siz ne kadar kullandınız ya da kullanıyorsunuz