Tugbaklc Ben şuan özel hastanede devam ediyorum kontrollerime ama 2. Gebeligim ilkinde özelde doğum yaptım.pek fark göremedim düşünmüyor değilim bu hastanede doğum yapanlar var mı acaba sezeryan olarak nasıl güzel olduğunu duydum ama ???