Ruhsuz
Arkadaşlar merhaba nasıl gidiyor bwnım sorum, nasıl besleniyorsunuz, açlık şekeri 90'nın üzerinde olanlar yediklerinize dikkat ediyor musunuz kepek ekmek mi kullanıyorsunuz?? Ben meyve yemeden duramıyorum içimi ferahlatıyor mandalina, elma ve ayva yiyorum zaten çok iştahım yok ama aç kalınca tansiyonum düşüyor 😞😞