Iimran Kızlar park yatak alıcam bebeğim için ama bu anne yanı beşikler var emzirirkende iyi oluyomuş bide kendi yatağınıza göre boyutunu ayarlayıp yanıbaşında bebeği uyutmak daha konforlu diye duydum gereği var mı yok mu siz nasıl aldınız yataklarınızı nerelerden aldınız memnun kaldınız mı? Bir de bu reflü yatakları var siz nerdeyseniz oraya alabiliyosunuz koltuğun üzerine falan sabahları siz bunları nasıl aldınız nasıl kullanıyosunuz
HvvGlKrdl Iimran bende yatak yani besik almak istiyorum ama direkt yatak yani degil normal yatak ama yani acilip yatak yanina koyulandan ilk aylarda duzene girene kadardaha yararli hem anneye daha yakin olunca onun kokusuyla daha rahat uyurmus bebekleeimiz 🤗🤗
ballicoreklerim Iimran bende büyüyen beşik alacağım ama Ya reflü yatağı yada babynest ler bana kullanışlı geliyor 9 aya kadar rahatça kullanabilme imkanım oluyor bizimkiler ikiz emzirip yanımda uyusunlar istiyorum
Iimran HvvGlKrdl çok kararsız kaldım hem daha kullanışlı olsun 5 yaşına kadar rahat kullansın istiyorum hem yanımda uyusun istiyorum 😊
HvvGlKrdl Iimran esimde ayni sekilde istiyo canim aslinda bende istiyorum ama yatak odamda yer olmadigi icinkucuk almak zorundayim