Dilaraozturk Dun doktora bel agrisi sikayetiyle gttim kistimde kanama oldugunu soyledi ve progestan fitil verdi ben onu aceleye geldigi icin vajimadan almadim makattan aldm aksam . Bi sorun olur mu az once gordum vajinadan aliniyormus
Bsrkoc Dilaraozturk doktorunuz nasıl kullanmanız gerektiğini söylemedi mi ben de kullanıyorum ama vajinadan fitil olarak yapamadım ağızdan hap olarak içiyorum yan etkileri çok oluyor diye ve daha etkili olduğu için vajinal kullanıldığını biliyorum
Betuel11 Dilaraozturk gebelikde fitiller genellik ve çoğunlukla vajinal olur o popodan olan çocuklara ateş düşürücü vs diye veriliyor :)) doktorunuz uyarmadımı hayret bizim insanımızın prospektüs okuma huyu falan yoktur gerçi biz ülkece okumaya karşıyız😊
Mugge_1 Doktorunuz bilgilendirmedi mi ? Eğer öyleyse derhal değiştirin doktoru verilen her ilacın kullanım talimatını süresini belirtmesi gerekir önemli bir durum bu.