ZeynebMucahid can yanması tabiki oluyor hamile değilken dahi hastalık için yapıldığındada yanıyor ondam bahsetmiyorum gerekli görmedikleri sürece hamilelikte vajinal Muayene zaten yapılmıyor Zaten böyle bir şey tıp dünyasında kanıtlanmış olsa kesinlikle yapılmaz aynı sizin kafada bir arkadaşım 28. Haftada bebeğini kaybediyordu bu yüzden rahim ağzının 3 cm üstü olması gerekiyor daha kısa görmüş doktor kesin olsun alttan bakalım serklaj yapıcaz dedi yaptırmadı buda ne muayene ne dikişi saçma sapan bir takıntısı vardı resmen alt tarafa dokunulmaz diye 2 hafta geçmedi yalan olmasın tam anımsamıyorum şu an açılma başladı şükür birşey olmadı bebeğe ama Muayeneyi kabul edip dikişi attırsaydı başına bu gelmiycekti demek istediğim Allah göstermesin bir problem olur alttan bakalım derler bu kadar takıntı haline getirmeyin 4lü taramadada aynı şekilde organlarda bir eksiklik vs bir problem görürse emin olmak için vajinaş muayene istiyor doktor ben sizi tanımam etmem böyle takımtısı olup kötü şeyler yaşayan arkadaş ve akrabam olduğu için özellikle söyleme gereği duydum Allah göstermesin rabbim sağ sağlim kavuştursun yavrunuza bir problem olur isterler yaptırmassınız daha kötü bir şeyle karşılaşmayın diye diyorum